NoThing2Lose Doğumdan sonra ilk defa regl oldum olması gerekenden daha fazla oluyo günde iki ped degistirirken şimdi akşam olmadan 5 kere değiştirdim normal mi
Sudee96 NoThing2Lose gayet normal üçüncü dördüncü de düzeliyor Ben normalde de çok oluyordum ama ilk ikisi aşırı yoğundu
BuseBlt NoThing2Lose benimde çok fazla olmuştu hiç bu kadar kanamam olduğunu bilmem ama normal diye biliyorum