Bebeğim 16 günlük ve 14 günlükten beri d vitamini veriyorum 3 damla öğlenleri, ama verdiğim günden beri bu saatlerde karın ağrısı oluyor tuvaletini yapmakta zorlanır gibi oluyor gece huzursuz oluyor acaba bu d vitamininden kaynaklı olabilir mi çünkü burda kabız yapıyor diye okumuştum, Devit -3 sağlık ocağından verdiler, arada bı kakasındada kan oluyor azıcık bu normal mi ?