Asel2501 Merhaba bebeğim 6 aylık hastalandı antibiyotik kullanıyoruz öksürüğü geçti gibi ama hırıltısı var ne önerirsiniz
Demeteymenim Bizimde ayni şekil oksuruk ve hirilti vardi antibiyotik kullandik bizde ama çok az hiriltisi var daha doktorumuz bol bol burnunu temizleyin dedi ve çok az ihlamur iciyorum 5 aylik benimde oğlum 🤗