Nicemother ama kıvamı yağ gibi bende dolapta sakladım dondu akmadi açıkçası faydası olmadı daha sonra eczacıya şikayeti dile getirdim normal mi bozuk mu diye bunu yağ olarak düşün oda sıcaklığında muhafaza edilecek dedi başka eczaneden aldım sonra ki kutuyu özellikle sordum oda ağzı açılıp oda sıcaklığında durucak 1 ay sonunda bitmemisse bile atılacak dedi