Babyuraz İznim 17 ağustosta bitiyor doğum sonrası ekstra bi ay izin alanları okumuştum forumda bulamadım acaba izni nasıl alıyosunuz doğum doktoru mu veriyor yoksa cocuk doktoru mu bu konuda bilgisi olan var mı
Sibel3455 Babyuraz mayısta dogum raporum bitti şuan 6 aylık ücretsiz izindeyim bebeğim 8 aylık olunca işe başlayacağım
Nimetdogann Babyuraz rapor verecek herhangi bir hekim bulacaksınız kendiniz için bir rapor alacaksınız 10 günü geçtiği için heyet raporu olur tanıdık ricanızın geçeceği bir hekim bulmanız lazım kısacası
Mericcc Babyuraz doğum doktoru 1 aylık heyet raporu vermişti. Siz de bı şansınızı deneyin sorun isterseniz
Babyuraz AliEmirmoms teşekkür ederim doğum doktorumla görüşeyim siz almış mıydınız ne demeliyim ki doktora
Tugce- Babyuraz ben 3 kez 10 ar gün dahiliyeden almıştım ikisini diğerini fizik tedaviden.Tanıdık dr varsa özel hastanede çalışan rahat rahat verir bazı tıp merkezleri filanda olur
Tugce- Babyuraz zaten o izin süresi bitmeden rapor alamazsınız.iş başı tarihiNde gider alırsınız. Tabi önceden ayarlayın yoksa o gün dr dr gezmek zorunda kalırsınız yada işe gitmeniz lazım. Ben doğum doktorumdan alamadım çünkü özel muayenehaneydi. Eşe dosta sora sora bulduk bir iki yer
Babyuraz Tugce- teşekkür ederim alamazsam ücretsiz izin yazıcak çalıştığım yer zaten ben rapor için ne yapmak gerek onu bilememiştim