xxmaydonozxx Boyamak için saçı açmak gerekir mi şuan koyu kahve saçlarım. Sıcak alt tonluyum ve kızıl kahve çok yakışır diye düşündüm evde mi boyasam kuaföre mi gitsem ne yapsam sizce bu rengi kullanan var mı ? Şimdiden teşekkür ederim
Zlm xxmaydonozxx benim saçımı açmışlardı ama ben direk kızıl yapmıştım belki kızıl kahvede açmaya gerek olmaz
Tiredwoman xxmaydonozxx bende bununla alakalı bi post açmıştım 🙈 evde saç boyamayla ilgili dün akşam trendyoldan igora diye bi markanın boyasını tercih ettim saçınızı kaç tona kadar açmak istiyorsanız oksidan yüzdeliği fazla olması gerekiyor sanırım zaten oksidanın üzerinde kaç tona kadar açmak istediğine göre yüzdeler yazıyor
Tomtom xxmaydonozxx benim kızıl kahve doğal rengiydi saçımın o yüzden açıcı olmadan o renge döndüm ama sizde boya varsa bence açıcı kullanın
Deletedmom_28 maalesef tutmaz açıcı gerek eskı saç rengimdi kahve kızıl palettenin renk açıcılarını tavsiye ederim saçı hiç yıpratmıyor
xxmaydonozxx Deletedmom_28 Aaaa neden vazgeçtiniz kızıl kahveden peki çok güzel durmuyormu yani ben öyle hayal ettimde 🥹☺️