Kızlar kabızlık meme reddi yapar mı Biz 2 ay aşısını olduğumuz günden beri kabız Niye öyle oldu anlamadım başı bir şey yapabilir mi emmiyor Zeytinyağı ile yaptırdım bir kere ama 2 gün oldu yine yapmadı bu sefer karnı şişiyor herhalde emmiyor Ne yapacağımı bilmiyorum çok üzülüyorum bazen sağarak veriyorum çok korkuyorum çok uzun sürer diye ilk kızım da 7 ay boyunca uğraşmıştım o 1. ayda bırakmıştı ne yapmam gerekiyor bilgisi olan var mı