minikmelegimmmm 1 yasındakı bebegım bır aydır ıstahsız covıd gecırmıstı ondan mı acaba dıyorum . Hıcbır sey yemıuor nerdeyse acıkmıyor mu anlamıyorum kendı yıyordu son zamanlarda onu da yemıyor artık oyuj yapıyor yere atıyor. Sabah kahvaltısını duzgun yapıyordu ama bırkac gundur o da yok ekmekten baska bır sey yemıyor elıne verınce atıyor oglen corba yaptım sevdıgı tarhana mwrcımek hepsını denedkm yok yemıyor alsam pılav yedı sadece az bır sey cesıt cesıt yapıyorum sinirlerım bozuluyor. Sızde durumler nasıl yemezse kalsın aman mı diyorsunuz zorluyor musunuz ben bazen agzına sokuyorum tükürüyor 🙄 meyve yıyor bazen o da üzüm ve muz sadece bu arada emıyor hem de coook fazla
BenMathilda minikmelegimmmm Ağzına sokma davranışı istahsizligi daha da artirir ve yemek yemekten sogumaya yol açar, sevdigi şeylerden az miktarda sık sık teklif edebilirsiniz, hastalik sonrasi istahsizlik görülmesi yaygindir malesef. Doktor onerisiyle çinko takviyesi kullanabilirsiniz
BarisGlc minikmelegimmmm bu aynı biz sadece mama içiyor ne çorba ne başka bişey ha tatlı şeyleri yer ama ben de çok daraldım artık danışmanlık almayı düşünüyorum
minikmelegimmmm BenMathilda kan degerlerıne baktırmıştık gayet ıyı demıstı dr agzına da mecbur verıyorum çünkü sevdıgı seylerı bıle yemıyor bu ara ama galıba bıraz salmam lazım teşekkürler 🙁
BenMathilda minikmelegimmmm Kan degerlerind3 çıkmaz ki çinko eksikliği olarak, hastalik sonrasi istah duzelmesi icin tavsiye ediyor doktorlar, ben o şekilde takviye ile atlatiyorum bebislerimde o nedenle dedim İnşallah atlatirsin iz siz de
minikmelegimmmm BarisGlc nasıl bır danışmanlık alacaksınız benımkı de anne sütü ve üzüm sadece cok sınırım bozuk
BarisGlc minikmelegimmmm herseyiyiyen bebek diye bir sayfa var orda anlatılıyor bu sorunlar danışmanlık da veriyorlar
Ayazinannesiseyda Bizim doktor da bebiş ne zaman hasta olsa zinco aldırır enfeksiyon atlattık geçen hafta evde zinco kalmıştı hemen vermeye başladım çok şükür istahina etki ediyor balık yağı da veriyorum