Anneler Merhaba
aranıza yeni katıldım. Benim cildimde bir tane sivilce ya ya çıkmazdı. Hormonlardan mıdır nedir folik asit kullandım ondan mı acaba diyorum ama😞😞 Gebe kalmadan önce de şimdi de kör siviceler çıkıyor..:(( önceden cildi pürüssüz olan biri için bu epey sinir bozucu bir durum. Kocaman kör sivilceler birde bıraktığı lekeler. Birde psikolojisi.. zaten gebelikten sonra alınan kilolar var onumu vereyim, bunu mu düşüneym:( emzirdiğim için ilaç da kullanamıyorum. Yves roche nin yüz yıkama jeli ve toniğini kullanıyorum. Böyle durumla karşılaşan anneler varmı? Varsa cildinize ne yaptınız?
Ya da istanbul da güzel cildiye doktoru önerisi olan varmı???
şimdiden teşekkürler
acil yardımlarınızı bekliyorm kızlar:😞😞