Merhaba hanımlar.
Bebeğım 4 aylık kabız değil fakat kakasında nişasta fazlalığından dolayı yapamıyor başına böyle bir durum gelen tecrübesi olan varmıdır ?
Doktor probiyotik damla verdi ama fayda etmedi kaka yapmak istediğinde çığlık atıp kusuyor su ve rezene veriyorum ama maalesef pek işe yaramadı. Düşünce ve tecrübesi olanlardan bilgi bekliyorum🙏🏻