Mrb kızlar, dogumun uzerinden 34 gun gecti. İlk 10 gun korseyi kullandim zaman zaman. Ama 20 gundur filan kullanamiyorum. Hava cok sicak, her yerim islaniyor. Havalar 15-20 gune normale doner. O zaman kullanmaya devam etsem etki eder mi?Tecrubesi olanlari bekliyorum.🍃