Benim kızımda da aynısı vardı , göz damarları tıkalı dedi, damla verdiler geçmedi , sabahları çapaklanıyordu ve yapışıyordu gözü , sıcak suyla açmaya çalışıyordum . 1 yaşına geldi tekrar götürdüm hastaneye . Yarım saatlik bir operasyon yaptılar , küçük bir ameliyatla damarını açtılar , şimdilik iyi çok şükür