24btralp- Kızlar merhaba bugün 40′mızz çıktı çok şükür. Sormak istediğim soru şu 33 haftalik dogdu bebişimiz. 27 gün kadar küvezde kaldı. Hastaneden taburcu olurken kulak testine girdi ama 3 kez geçemedi. Başına gelen varmı?
YgmrEla 24btralp- bizde olmadı, işitme testinden geçti, önümüzdeki ay ikinci kez işitme testi yapılacak. Üstte kalsın diye yorum yazıyorum, çok geçmiş olsun
Yuyu05 24btralp- merhaba geçmiş olsun .. benim oğlumda kuvezde kaldı ama prematüre değildi enfeksiyon dediler bir hafta kadar yoğun bakımda kaldı .. işitme testinden geçti çok güzel dediler ama yoğun bakimda kaldigi için 6. Ayda tekrar girmeli diye not düşüldü.. bir ilgisi var demek ki küvezin ve işitme testinin çok geçmiş olsun umarım bir sorun yoktur
kirmizibasliklikiz_ Yuyu05 aynen kuvozde kalanlara onlem amacli bera testi istiyorlar biz 3. Ayinda yaptirmistik