benjaminannesi doğum yaptıktan sonra 40 gün gece boyunca şarıl şarıl terledim bir üşüyordum bir sicakliyordum genelikle üşüme ama diğer 2 oğlumda terledimmi pek hatirlamiyom haziran ve temmuzda doğum yapmistim 3 cü oğlum şubat 18 ben böyle ter gormedim geceden sabaha kadar 7 kez den fazla terli kıyafet çıkarıyordum üstümden ama sonra zamanla terleme olayi bitti