18 günlük bebeğimin burnunun üstünde alnında ve göz kapaklarında kızarıklık var yoğun bakımda yattı isilik dediler ama hala geçmedi ağlayınca daha çok kızarıyor doğum lekesi olabilir mi ama doğduğu gün yoktu yüzünde sonradan oldu geçer mi bu kızarıklık?