Omrumkrkmz bende böyle bir post açmıştım, diş çıkardı benim bebem. 2.ci de yolda. 1 kaşık yerse mutlu oluyorum. Zorlamamak gerekiyormuş, gergin ve stresli olmayın sizde karşısında. Bırakın yemese de mıncıklasın sebzeleri meyveleri. İlla ki bir gün yiyecek. Ben kendimi böyle rahatlatıyorum.