Almina2021 sonradan yapışmış olabilir . Benim bebeğimin de her aylık kontrolünde doktor bakardı sonra yapışılık olmuş dedi. Sonra bir kontrolde yapışılık olmuş dedi . E ile başlayan bi krem verdi , hafif açtırarak sür dedi . Kısa bir zaman sonra açıldı.