Asyameva29 ben marketten almıştım canım çiftli koliydi sağlamdı ama öyle bir getiriyorlar ki normal bez kolileri falan tepetaklak olmuştu çoğu şeyin kutusunu da atmamıştm yemek takımının falan Allah’tan onları kullandım tekrar içinde köpükleri falan da duruyordu