Asiye1453 16 aylık kızım var “yürümeyi bıraktık artık koşuyoruz maşallah. Ama düş çıkarıyoruz 2 aylık bir kardeşimiz var çok kıskanıyoruz bu yüzden hasta olduk annemiz perişan” allah yardımcımız olsun çok ağlak ağıt yakarak ağlıyor resmen istediğini bağırarak yaptırmaya çalışıyor kendini yere atıyor kendine vuruyor bize vuruyor gerçekten sabrımın sınırındayım 2 aylık oğlumda kolik ve aşırı gazlı 😔