Gunesumay19 Deletedmom_18 Uzspace kullanıyoruz aşırı memnunun 2 ayrı kapaklı ve kılıflı geliyor taşıması çok kolay oluyor. Ayrıca 2 kapak olması da cok iyi biri pipetli kapak diğeri pipetsiz. Çok tavsiye ederim bütçenize uyuyorsa alın derim☺️
gamgun Gunesumay19 uzspace genlde begenlms ama bi yorumda icndeki bi maddeden bahsedilms ve cok tehlikeli oldgu yazlms. Hic denk geldnz mi sz de sonradan? Araştırdınız mi? Yegenim icn dsnyorm da bn de tavsiye aryorum
Gunesumay19 gamgun Hiç öyle bir yoruma yanda şikayete denk gelmedim yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum bir sorun yaşamadım şahsen. Bir şey diyemem o konuda ama genel olarak aşırı kullanışlı
Winnithepooh gamgun merhaba bende gördüm o yorumları ve nette baktım plastik 7 ile yapılıyormuş ve sayinolarak en iyileri 1,2,3,4 Muş 7 tehlikeli denikiyormus bende ondan düşündüm naosam diye