Merhaba güzel anneler. Mutlaka aranızda 2 çocuğu olanlar vardır. Benim kızım 16 aylık ve bi kardeşi olsun çok istiyorum. Ama bunun için ideal yaş farkı sizce kaç olmalı? Ben 2 yaş diye düşünüyorum ama ikisine yetememekten korkuyorum. Sizler ne gibi tecrübeler edindiniz paylaşır mısınız