Beybisibeybisi canım normal şartlarda haklısın, fakat, şartlar normal değil ki. Ülke genelinde salgın var sanırım, ishal, kusma, ateş.. Hastaneler bebek çocuk dolu. Ne bileyim el ayak hastalığı, 6.hastalik.. Ve şu zıkkım corona yine yayıldı, korkuyorum çok çok dikkatli olmaya çalışıyorum