Cioyt Merhaba anneler 2 ay olacak doğum yapalı ve sanırım adet oldum . Kanama bitti dedim 43.gün falandı işte o günlerde bugun akıntı gibi gelen adetim var sanırım bu normal mi yaşadınız mı bunu? Çoğu kişi adet olmuyosun diyodu şok oldum bunu görünce
Ebru-isil Cioyt kişiden kişiye değişiyor canım bi düzensizlik başlarda oluyor sonra düzeliyor ben 4 ay sonra oldum başla bi arkadaşım da 1 yıl sonra olmuştu