Kızlar merhaba kız bebeğim var baş çevresi 33 cm le doğdu gecen ay 2 aylık kontolde 39 çıkmıştı bugün de 3 aylık kontrolumüz vardı başı yine 39 cıktı doktora sordum bende gecen ay da 39 cıkmıştı diye bazen bebekler kımıldıyor ya yanlış olabiliyor dedi. Acaba gecen ay yanlışmı ölçüp yazdı tedirgin oldum yani fikir verir misiniz