Herkese merhaba
Kızımın cumartesi gecesi başlayan ateşi vardı pazar günü 39. 5 ları görünce nöbetçi bir doktor bulup gittik görünürde bir şey yok dedi 4 saat arayla pedifen ve calpol dönüşümlü verin dedi çıkmadan önce de fitil yaptı ama hiçbir şekilde düşüremedik ateşi en fazla 38 lere düşüyordu. Pazartesi tekrar doktora götürdüğümüzde kan tahlili yaptılar kan temiz çıktı ama bazı beyaz kan hücrelerinde ufak bir oynama vardı. Yüzünde ve kollarında kızarıklar oldu doktor viral bir hastalık olduğunu el ayak hastalığı veya Covit olabilir dedi. Nitekim benimde ateşim çıkmaya başlamıştı ateş düşürecelere devam dedi. Salı günü ateşi 37.2 ye düştü. Ama bu seferde kızım salı gününden beri sürekli uyumak istiyor. Aygın baygın halinde kafası dik tutamıyor bile sürekli omuzuma koyuyor kafasını. Hastalıktan önce Böyle değildi 1 dk yerinde durmaz kıpır kıpır bir bebekti. Dün tekrar doktora götürdüm ateşten dolayı nörolojik olarak etkilenmiş midir diye. Refleksler yerinde bizi anlıyor bakıyor gülüyor ama hareket etmek istemiyor sürekli olduğu yerde uyuya kalıyor doktor nörolojik olarak bir sıkıntı yok hastalık vücudu yormuş dedi. Ama şu an hala öyle ve bu şekilde gördükçe kahroluyorum. Lütfen okuyanlar Allah rızası için cevap yazsın ateş sonrası bu durumu yaşadınız mı ve bu uyku hali ne kadar devam edecek? Kızım yine ne zaman eskisi gibi kıpır kıpır olacak