pofuduknuriye bebek irmiği ve bebek yulafının normal irmik ve buğdaydan farkı tanesinin tamamından yapılması. Buğday unu da öyle bizim kullandıklarımız normal un, bebek için olanlar tam buğday onu tanesinin tamamı öğütülüyor yani. Bu şekilde olması daha sağlıklı çünkü buğday da yulaf da ruşeym de besin değeri açısından çok zengin, işlenip tamamı değil de belli kısmı kullanıldığında o kadar besleyici olmuyor. Tam yulaf veya tam irmik alsanız yine aynı bebek yulafına denk gelir, organik de bulursanız ne ala:)