Demeteymenim biz normalde sadece mamayla besleniyorz 2 aylıkken kesti doktor sütünü çocuk kötü olunca havalar çok sıcak olduğu için mamayı fazla içmiyor kilo kaybımız olmaya başladı mama değiştirdim yine içme zamanları değişmedi mesela akşam 12 de mama veriyrm bidaha öğlen 12 de içiyor 3 ay 23 günlüğüz hani belki yeni tatlar alırsa saatleri kısaltırm diye düşündüm