Doktorumuz alerjiden dolayı anne sütünü tamamen kesti alerjik bebekler için özel mamalar varmış onlardan aldık.bebeğim mamayı yemek istemiyor yada biberona alışmadı bilmiyorum acıkınca ortalığı ayağa kaldırıyor sadece emmek istiyor 🤦🏻♀️Ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz biberona alışsın istiyorum