Kızlar merhaba
Yazlığa gitmek için 3 saatlik otobüs yolculugu yapmamız gerekiyor yarın yola cikacagiz
Bebeğim 2 ay 10 günlük süt ile besliyorum ilk defa yolculuğa çıkcaz ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum oto koltuğu falan da olmuyor galiba kucağımda götürmem sağlıklı mi bu sıcakta pisecek miyiz huysuzlanirsa napcam
Var mı tecrübeli bir anne cidden çok yardıma ihtiyacım var