Naime-grbz Öncelikle hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün canım sana tavsiyem sabırlı ol sütün gelecek bol su iç hurma ye takviye al mutlaka gelir bn 29 gün önce sezeryanla doğum yaptım bnmde sütüm gelmedi bebeğim çok ağladı diye hemşireler mama verdirtti sonrasinda sütüm az olduğu için sarılık 17 oldu bı hafta biberonla yine mama verdik şimdi kurtaramiyorum sakın biberon verme meme reddi yaşarsın