Hanımlar, bugün doğumdan itibaren 7.günümüz. Bebeğim doğduğu ilk gün ucunu tutamadığı İçin silikon uçla emzirmeye başladım, daha sonra göğsümün şişmesiyle hemşire sağmamı yoksa mastit olabileceğini söyledi sağmaya başladım, ama emmediği ve sağmadığım saatlerde göğüs kalkanı kullanmadan yapamıyorum ondan bile taşıyor, bunun çözümünü bulan var mı, göğüs pedi tahriş ediyormuş malesef şuan acısını çekiyorum