Miday Doktorumuza sorduk probiyotik kullanın dedi maflor. Kullanmaya başladım 1bucuk gün oldu degisiklik yok yaklaşık 5 gündür ishal. Ne yapacağımı bilmiyorum acikcasi
Kuzeymomss Miday bebeğim ishalken bizede verdiler daha çok ishal oldu. Ve daha sonra kakasını yapmamaya başladı 3 günün sonunda zorla yaptı ve yine ishal gibiydi
Miday Kuzeymomss damla ama bu bilmiyorum valla. Beklesek kendi kendine geçer mi ki. Suan daha iyi gibi