6-7 saatlik yol yaparak tatile geldik. Kızımın arabada durmayacağını ve gündüz uyumayacağınu bildiğim için gece çıkalım dedik. 3 gibi yatağından aldım direkt arabaya koydum yatak yapıp, ama daha merdivenlerden inerken uyandı🌝 5e doğru uyudu 1 saat. Sonra uyumadı zaten. Sizden tavsiye istiyorum, oyalayacak bir metod😂 yarın sabaha karşı 4-5 gibi çıkmayı düşünüyoruz.