Gulcem1 Demeteymenim ilk zamanlar dolapta saklıyordum ama sonradan dışarıda tutmaya başladım. D vitaminimizin içinde zeytinyağı var soğuk dondurur diye düşünüyorum.
YeniAnneIstanbul Demeteymenim banyo dolabinda sakliyorum. Bizimkinin ustunde sadece 25 derece altinda, kuru bir ortamda saklayınız diye talimat var.