15 günlük erkek annesiyim. Bebeğimin başı emzirirken çok terliyor dün akşam da bacakları morardı bez sıkmıstır diye düşünüp açtım hemen düzeldi internettenkalp rahatsızlıgı olabilir diyor cok korkuyorum. Yarın doktora gidicez ama kalp de bi sıkıntı olsa dogumda falan kontrol ediyorlar sonucta demi. Ebe de emerken cok efor sarfettiğini için diyor doktor da üfürüme bakılsın sıkıntı yoksa yoktur demiş sizin bebekleriniz de emerken başı terliyor mu