Bestemm evet aslında demek istediğim o agu falan dıyot ama genelde sessız bızde 14 subat doğumluyuz..
Bu ara huyuda değişti kendi kendıne oyun halısında oynayan cocuk gıttı mızmız herseye aglayan memnun edemedıgım bır çocuk geldı sizde de oylemı atak falan mı bu