Alıştırmayın bence şimdi kolay gelir hem hafif hemde hemen uyur ama ilerisi için zor kızı. 3,5 yaşında hala sallıyorum 10. Ayına kadar kendi uyuyordu yatırınca annem vefat edince kayınvalidemlere bırakmıştım ara ara onlar alıştırmış bazen gece uyanıyor salla diyor bazen saatlerce salladığım oluyor yol yakınlen dönün :)