RainOverMe Buket16 ya ben de aynısını aldım kaca almıstınız, durmadan artıyor dıye alayım dedım😁 bebıs kac aylık bu arada. Bır de pil cabuk bıtıyor mu sarj edılebılır pil ve aletini alsam kı dıye dusunuyrm
RainOverMe anorganikanneeee ne kadar oluyor alalı, halen saglam mı🤗 bır de hangısını almıstınız🤗 simdi 379 lıraydı benım aldıgım en uygun fiyat buydu. Büyük macera setini aldım tek tren varmıs bir de thomas pilli olanı almak ıstıyorum sıparısım gelınce duruma gore karar verecegım
RainOverMe Zlm youtube ye de bakmak hıc aklıma gelmedı ya aslında. Gece kızı yatırırken bakayım olmazsa. Hepsıburada trendyol gıbı sitelerde yorumlara baktım sadece. Tesekkur ederım🤗🌺🙏🏻
RainOverMe Ysm2019 hangı tren var ne kadar oluyor alalı pekı yanı saglam mı halrn onu merak edıyrm ben buyuk macera aldım ama dıgerlerınde de gozum kaldı acıkcası🤣 ozellıkle thomas yok aldıgım sette ona cok ıcerledım thoması ayrı alacagım artık😅
Ysm2019 RainOverMe thomas var ve kullanılan malzeme gercekten sağlam oğluma dayandı ya şaşırdım atmasına üstüne çıkıp zıplamasına rağmen raylarda bile sorun yaşamadım trendyoldan almıştım
RainOverMe Ysm2019 ya cok sevındım bızımkı de oyuncaklarına basmayı ezmeyı cok sevıyor bu sıralar fırlatmaya da basladı. Belkı daha da artar şiddetlenır hareketlerı. Cok tesekkur edıyrm bılgılendırme ıcın🤗🌺🙏🏻kargoya verılmıs artık yarın gelırse bırlıkte oynarız😁🤗