Doktora da göturseniz gözlemleyin diyecek. Benimkide kaldırıma bisikletten baş üstü düştü 3-4 ay önce. Gozlemledim hareketlerini, kusma gözde kayma vs bişey yok, çok şükür bişey olmadida. Ki benimkinin bingildagi hala açık. Gözlemleyin ters bır durum olursa gidin tabi