expectopatronum kızım 3 ay kolikti, doğduğundan beri meme reddi vardı. tek şansım kayınvalidemle beraber oturuyordum az çok yardımcı oluyordu yoksa yemek bile yiyemezdim.
uyku eğitimiymiş, emzirme danışmanıymış, çocuk istemezse bunların hiçbiri ol-mu-yor.
inanın yalnız değilsiniz 9 ay boyunca bebeğimle en fazla markete gitmiştim, 9 aylıkken ilk kez tek başıma çarşıya gittiğimde durmayacak diye elim ayağıma dolaşıp erkenden dönmüştüm.
biliyorum çok zor zamanlar ama gerçekten geçiyor, 6. aydan sonra oturacağı için oyalanıyor en azından birşeylerle. şuan kızım 2 yaşında, sendromda. yine dışarı çıkınca burnumdan geliyor ama alıştım artık. anneliğin çok rahat olduğu bir zaman dilimi yok bence ama bir şekilde adapte olunuyor