findiginannesi_ neden ki ? Eşiniz neden istemedi
ikizmom_ Bende yaptırmadim ikizlerim var Bi doktor ben kızlarıma yaptırdım yinede oldular gerek yok dedi yan etkisi çok dedi
Aynen ya her doktor Farklı yorum yapıyor şaştık kaldık
Beyzaevren bi problem oldu mu peki
Okul çağı riskli gibi bu konuda okulda korumak güç olur çocukları bu rotadan