Denizimannesi Selamlar mama olarak normal aptamil kullanıyordum 28 günlük bebeğim için bu mamaya geçmeyi düşünüyorum memnun kalan kalmayan var mı
Mizmizmyrtle Denizimannesi ilk defa duydum valla doğduğundan beri normal aptamil kullanıyorum 10 buçuk aylık çok severek içiyor kendisi bir sorun yaşamadık 🤠