Jelibon gmzegunestokak5_ ben kullandım bi sorun olmadı ama içeriği daha temiz olduğundan başka markaya geçtim.
SabahGunesim gmzegunestokak5_ gayet iyi, devit 3 vermişti ilkin sağlık ocağı o nedense gaz yaptı. Monovit de hiç sorun yaşamadım
Deletedmom115 gmzegunestokak5_ 1 yaşına kadar kullandım bıraktım. 2 hafta kadar gaz ve kaka yapmama durumu oldu sonra düzene girdi.