Merhabalar 20 aylık kızım var sütten kesmek istiyorum tek sorun ısırması artık dayanamıyorum göğsümün ucunun şekli değişti artık minik parça kopardığı bile oldu dişleri çıktığından beri bu soruna hiç çözüm bulamadık herşeyi denedim tepkisiz kalmayı kızmayı tepki vermemeyi herşeyi ama olmuyor her emzirmede mütemadiyen ısırıyor ve kahkahalara boğuluyor, sürekli kanlı süt akıyor kanaması durmadan bir yeri kabuk tutmuşken diğerini mahvediyor cidden bıktım artık acı çekmekten, memeye aşırı düşkün sabah kalkar yatana kadar emer gece yatar sabaha kadar emer, emerek uyuyor nasıl yapacağım nasıl edeceğim bilmiyorum emerek uyutan ve memeye bu kadar düşkün olan anneler nasıl bir yol izlediniz benimle paylaşırsanız çok sevinirim