Burceee Merhabalar. 2 ay 18 günlük bir bebeğim var. Gece uykusu düzenli sayılır. 8-9 arası en geç 10′da uykuya geçiyor. Sabah 6 gibi güne başlıyoruz. Uyandıktan bir saat sonra tekrar bir saatlik bir uyku yapıyor. Sonrası tam bir belirsizlik. Ne zaman ne kadar uyur ya da uyur mu bilemiyorum. Bir günü diğerini tutmuyor. Arada huysuzluk da yapıyor uykusu olduğu için uyutmaya çalışıyorum ama nafile. Bir çözüm öneriniz var mıdır, neler yapabilirim?
Deletedmom0099 Burceee ilk 3 ay kendilerini hala anne karnında zamnettikleri icin düzen kurulamıyor. ayda da atak var ve uyku gerilemesi yapıyor en iyisi 5. ay o yüzden. şuan ne zaman uykusu gelirse uyutun 🙂
Lulemom Burceee ilk 3 ay saati olmaz. Bizim 4. Aydan 8. Aya kadar sabit bi saati yoktu. Ama belli saat aralıklarında uyurdu. 8. Aydan sonra 2 uykuya düşünce saatli oldu. Şimdi bi sabah 10 da uyur bide öğlen 3 de aksamaz hiç
idilkiz Burceee tamamen aynı şekilde uyku düzenimiz bizde 2 ay 9 günlük ne yapacağımı şaşırmış durumdayım
Burceee Deletedmom0099 Henüz uyku eğitimine başlamadım zaten erken diye. Destekli uyuyor, hamağında sallanarak. Gece uyanırsa kendisi dalıyor o zaman bırakıyorum sadece. Ama gündüz uykuları çok az olduğu ve huysuzlandığı için çözümsüz kaldım. Her uykusu geldiğinde uyumuyor ne yazık ki
Elife05 Bnımde bebeğim 1 aylık.gunduz uyumadıgı ıcın gece uyuyor.ama gunduz toplasam bır saat anca uyuyor.sureklı kucakta Kalmak ıstıor.gercekten cok zorlanıorum,uykusuzum yorgunum,keske bı cozumu olsa😢🥹
Burceee Elife05 Benim de öyle. Gündüz biraz fazla uyusa gece uykusundan kısıyor onu, inanılmaz geliyor
Elife05 Burceee allah yardımcımız olsun,annelık gercekten zormuş.buyuzden kutsal.inş yakında daha ıyı duzene gırer rabbım kolaylık versın bıze inş
Elife05 Burceee allah yardımcımız olsun,annelık gercekten zormuş.buyuzden kutsal.inş yakında daha ıyı duzene gırer rabbım kolaylık versın bıze inş
Burceee idilkiz 75-90 dk uyanık kalırlar, sonra uykuya tekrar yatırılır diye okuyorum. Ama pratikte işlemiyor. Ben de ne yapacağımı şaşırıyorum
sunshinednz idilkiz Burceee Benim kızım da 2 ay 9 günlük. Üç haftadır gündüzleri uyutamıyorum kafayı yemek üzereyim. Uykusu geliyor, uykusu var ama uyumuyor. Memede uyuyordu şimdi onu da yapmıyor. Ayakta sallamaya başladım mecbur. Hemen dalıyor mesela beş dk sonra sıçrayıp uyanıyor bir daha bir saat sallarsam belki o zaman uyuyor ama bu arada ağlıyor uykusuzluktan. Hamka beşik aldım onda da on dk anca uyudu hemen uyandı. Her şeyi denedim artık daha fazla ne yapsam bilmiyorum 😩 kucağımda memede uyuyakalsa yatağına yatırırken mutlaka uyanıyor ağlıyor
Burceee sunshinednz Hamak beşik ben de kullanıyorum. Ama bu konuda o da çare olmadı. Yine de gece ilk uykusuna onunla dalıyor en azından. Memede zaten uyumuyor nerdeyse en başından beri. En fazla beş dakika içi geçiyor. Sabahları uykusunu alıp kalkınca o kadar sakin bir bebek oluyor ki. Öğlene doğru huylanmaya başlıyor, akşama artık zıvanadan çıkıyor. Tüm hayat kalitemizi hatta kalitesizliğimizi uyku belirliyor
zozanerisen Bebeğim 5 ay 15 günlük bi düzen kurdum diyemem gündüz uykuları çok az ve devamlı uyanıyor dalamayan bi bebek. Ama size tek tavsiyem şu olur odayı karartabildiğiniz kadar karartın sabah ışık gelmediği sürece gece sanıyorlar
Elife05 Kızlar bende sımdı yatagını degıstırdım,reflü yatagında yatıyordu,daha yumuşak anakıcagı yatakları varya onda yatırdım ve evet odayı karartım.işe yarıyor gıbı.sızde deneyın bakalım ben tam verım alırsam yazarım buraya ama deneyın muhakkak