Kızlar merhaba hayırlı günler. 9 buçuk aylık bir kızım var 3040 kg 50 cm doğdu. Şu anda 6.100 kg 67 cm. Yaklaşık 4-5 aydır hiç kilo almıyor. İlk 5 ay sadece anne sütü aldı şimdi anne sütü ve ek gıda alıyor. Tamam çok iştahlı bir bebek değil ama yine de yiyor da emiyor da. Emekliyor kanepelere tırmanıyor vs yani bir problemi de yok. Tahlilleri de iyi vitaminleri. Ama artık ne yapacağımı şaşırdım. Kilo boy vs takıntısı olan bir insan değilim ama bu durumun ilerde sorunlara yol açacağını düşünüyorum. Raporlu mama aldık ama onu da yemiyor çok çok az yiyor. Sizce ne yapmalıyım ? Bir tane de 2 buçuk yaşında oğlum var onda hiç böyle bir problemle karşılaşmadım. İlk zaman araları yakın diye sütüm mü yetersiz (çok geliyordu ama besleyicilik açısından) diye düşündüm ama şimdi ek gıdaya geçti alması gerek diye düşünüyorum.