mrscook03 Sağlık bakanlığına şikayet de yazdım ancak geri dönüş yok 2 ayda 250 TL zam gelmiş rotax aşısına, bu normal mi, menenjitte aynı oranda, el atılması gereken bir durum kesinlikle, bununla ilgili ne yapılabilir fikri olan var mı
Ebrar45 mrscook03 2 ay once menenjit asısını 400 kusure aldık birisi burda 750 okmus diye post acmıstı saskındık fakat eczaneye gidince daha da saskın olduk cunku 950 ödedikkk bidehaki dozu 6 ay sonra bakalım kaç olacak son dozu yaptırmasak ne olur ki cok zorliyacak bizi
mrscook03 Ebrar45 İşte tüm dozları vurdurmayınca diğer vurduklarının etkisi olmuyormuş. Keşke 2 yaşında tek doz vurdursaydınız, ben şahsen artık özel aşı yaptırmayı düşünmüyorum, bu fiyatlara bir el atılmadığı sürece