Ben önlisans okuyup DGS ile lisansımı tamamladım yani kpss de hem b grubu hem a grubu sınavına girebiliyorum. Sınava bir daha ki yıl gireceğim. Tercihler nasıl oluyor eşim başka bir ile gitmez tek il hakkım var ve bu il de de ilçeyi seçme şansım oluyorum sadece şehir olarak mı tercih yapıyoruz