Mtbua
Bu sandalyeleri çok beğeniyorsanız bacakları bu şekilde olanını öneririm.
Bacaklarının yarısı ağaçtı ve sandalye siyahtı. Ben beyaz yaptırdım.
2 senedir kullanıyorum memnunum.
Ama görseldekilerden ilk çıktığında çevremdekilerden alan çok oldu. Çok hafif ve hemen yamulan bir sandalye gerçekten. Ondan ucuz zaten.
