Merhaba arkadaşlar oğlum 30 aylık ve herseyı yere fırlatıyor bütün oyuncaklarını , mutfaktayken tabak kaşık bardak ne gorurse, oyuncakları gosterırım nasıl oynaması gerektıgını bakar yapar dogru bır sekılde ama cok çabuk sıkılır ve hemen fırlatır etrafa artık bunaldım yanı bu hareketınden neden böyle yapıyor olabılır sebebı ne ? Hala konuşmuyor kendınce bıseyler söylüyor ama anlamıyoruz ! Doktora goturuyoruz otizm değil dıyor ama belki bir süreçtir dıyor sizlerde boyle olan varmı nasıl durdurabılırım bu hareketi 😩